Raf Janssen

raf janssenIn 1945 ben ik geboren in Panningen (Everlo). Sinds 1973 woon ik in Helden-Dorp. Ik ben getrouwd. We hebben drie kinderen en inmiddels vier kleinkinderen. Ik wil concrete bijdragen leveren aan een goede samenleving waarin alle mensen meetellen en meedoen. Daarom kom ik op voor de mensen die nu nog vaak aan de kant staan of aan de kant worden gezet. Ik doe dat in landelijke werkgroepen en commissies én ik doe dat dicht bij huis in de lokale politiek. Eerst als raadslid en de laatste jaren als wethouder. In Helden hebben we een sterke progressieve fractie gevormd door als PvdA en GroenLinks samen te gaan. Dat doen we nu ook voor de nieuwe gemeente Peel en Maas. Zo kunnen we het sociale beleid van de laatste jaren vasthouden en uitbouwen. We leggen de komende jaren een extra accent op duurzaamheid, want als de natuur zich tegen ons keert hebben onze kinderen en kleinkinderen geen toekomst meer. We bouwen aan een sterke economie waarin alle arbeid meetelt, ook de onbetaalde zorgarbeid. Sociaal, duurzaam én sterk is ons motto. De komende jaren blijf ik mij inzetten om dat motto waar te maken in onze nieuwe gemeente Peel en Maas. Ik vertrouw erop dat veel mensen met ons meedoen. Met vereende veerkracht!

raf.janssen@peelenmaas.nl

Mijn Blog